DOCTRANSFORMER WORKFLOW

SENESTE NYT

14. March 2015

De vigtigste spørgsmål til din e-faktura løsning

Besvar de vigtigste spørgsmål i relation til valg af e-fakturerings løsning og udbyder, din investering vil med garanti være tjent hjem det første år.

E-fakturering kan forbedre din virksomheds effektivitet og lønsomhed

Kravene for succes er, at du vælge en løsning som kan håndtere alle dine ind- og udgående dokumenter. Vi har samlet en række spørgsmål, som vi finder relevant i forhold til dit valg af løsning og leverandør.

Når du vælger en e-faktura tjenesteudbyder, skal du huske på, at dette bør være et langsigtet samarbejde. Du skal være sikker på, at den organisation, du vælger, er et godt match for dig og din virksomhed. Nedenfor har vi samlet nogle spørgsmål, som du bør stille, før du tager din beslutning om e-fakturering og valg af løsnings leverandør:

Kan løsningen gøre det lettere for din e-fakturering med overholdelse af lovgivningen med kapaciteter, herunder end-to-end transaktion, livs cyklus, tracking, datavalidering, sikrer autenticitet og integritet samt lette revision & arkivering?

Kan løsningen sikre dig

Generel overholdelse af de regulerende forhold som skal være tilgængelig på tværs af flere kontinenter / lande?

Har din leverandør stor erfaring med og støtte af centrale B-2-B & B-2-G kommunikation og filformat standarder?

Kan din leverandør opfylde kravene til tjeneste ydelser, som gør det muligt for dig, at outsource hele din kompleksitet?

Kan din leverandør understøtte de mange nye filformater - worldwide?

Kan din leverandør levere en løsning, der automatisk validerer og foretager automatiske check som sikre dig fuld kontrol med processen?

Kan din leverandør med deres løsning generere automatiserede påmindelser, kontrol af predefinerede felter/værdier og dermed hjælpe til at reducere på mængden af ressourcer og tid, du bruger på opfølgning og kontrol af fakturaer?

Kan din leverandør sikre problemfri ERP-system integration, sikre tydelig kommunikation i processen, samt gennemføre projektet i henhold til tids- og økonomiplanen?

Har din leverandør erfaring og samarbejde med eksterne VAN’s og andre faktura portaler, således du kan være uafhængig af form/format?

Kan din leverandør tilbyde fleksible tilslutningsmuligheder for nye handelspartnere, herunder simple webformularer og web fakturering for mindre leverandører?

Har din leverandør tidligere leveret en række hostede (SaaS) modeller som giver dig fleksible muligheder for prissætning?

Kan din leverandør levere deres service gennem en sky eller SaaS infastructure, altså tilbyde dig en on-demand tjeneste, med pay-as-you-go muligheder?

Kan din leverandør tilbyde lokal sprog støtte på tværs af de områder, hvor du gør forretninger?

Kan din leverandør give dig en fuld B-2-B service, således du har ”one-point of contact” og serviceaftale for alle dine B-2-B behov i relation til e-faktureringen?

Har du brug for hjælp? Kontakt venligst vores e-fakturerings eksperter. Vi besvarer med glæde og passion eventuelle spørgsmål du måtte have.

Firmainfo


FakturaIT ApS

- Et selskab i Comitel Gruppen

Strandvejen 60
2900 Hellerup

CVR: 3338 9965
IBAN: DK84300000116034 59

Revisor: BDO A/S
Advokat: Bech-Bruun

LinkedIn

Kundeservice


Åben alle hverdage
mellem 8.30 - 16.30

TLF: 70 20 90 06